четверг, 28 марта 2013 г.

Рефлексія (Модуль 9)

Диференціація навчання...
На сайті  http://educate.intel.com/ua/projectdesign  ми ознайомилися зі стилями навчання:
  • з переважаючою візуальною, аудіальною, кінестетичною модальністю;
  • з домінуючою лівою/правою півкулями мозку;
  • з різними домінуючими типами множинного інтелекту.
Так от підтримка учнів з різними навчальними потребами - це і є диференціація навчання.
Основне запитання цього модуля: як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні? 
Підбирати завдання для учнів за їхніми бажаннями та можливостями і підбирати кожному свій зміст, процес, результат навчання. Постійно спонукати та заохочувати учнів не тільки оцінками, а можливістю виставити свою проектну роботу на різноманітних конкурсах, виставках, предметних тижнях.

Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
Я це можу зробити, якщо буду уважна до кожного учня та його потреб і розробляти таке завдання для кожного, щоб воно було найцікавішим для нього.

Комментариев нет:

Отправить комментарий